A Vitálvár Kft.-nél mindent megteszünk azért, hogy segítsük az választásod a termékeinkről feltöltött részletes információkkal, hiteles kutatásokkal, tanulmányokkal Blogunkban, Tudástárunkban és Közösségi oldalainkon egyaránt. Emellett szeretnénk biztosítani Számodra a teljesen kockázatmentes vásárlás élményét is. Vagyis, ha bármely okból mégsem vagy elégedett a nálunk vásárolt termékkel, lehetőséget biztosítunk a teljes pénzvisszatérítésre.
Mit jelent a 100% garancia?
Azt, hogy a Vitálvár Kft.-nél maximálisan, hiszünk benne, hogy a pozitív életminőség elérését támogató étrend-kiegészítőink, valamint a hozzáadott értékkel rendelkező funkcionális élelmiszeriek és táplálkozási kozmetikumaink magas minőséget képviselnek. Éppen ezért mindegyikre 100%-os, pénz visszafizetési garanciát kínálunk.
Hogyan érvényesíthetem a 100%-os garancia igényemet?
Ha nem vagy elégedett a Vitálvár Kft. valamely termékével, csak küldd vissza a rendelésedtől számított 14 napon belül a terméket az eredeti számlával és a számlaszámoddal együtt, ahova visszautalhatjuk az összeget, és a teljes vételárat megtérítjük (a VISSZAKÜLDÉS postaköltségét nem).
Milyen feltételei vannak a 100%-os garanciának?
A 100%-os pénz visszafizetési garancia CSAK a Vitálvár Kft. saját termékeire vonatkozik, melyek a következőek: NKO Krill-Omega3, Astaxanthin, AlgaVit, Kurkuma, MicoVit, MicoTon, MAKKA Coffee Vitalis, MAKKA Wellcoffee, MAKKA Beauty Coffee, MAKKA Rost kávé, MAKKA Gyömbéres Zöld kávé, MAKKA Rost.
Pénz visszafizetési garanciát csak azokra a termékekre vállalunk, melyeket közvetlenül a www.vitalvar.hu oldalról vásároltál. Amennyiben viszonteladón keresztül vásároltad meg a terméket, a garanciát sajnos nem tudjuk biztosítani. Köszönjük a megértésed.
Ha csomagot veszel (pl. karácsonyi, húsvéti, valentin napi csomagok stb,), akkor a garanciát csak a teljes csomagra tudod érvényesíteni, tehát a benne lévő termékekre egyesével nem, tekintettel arra, hogy a számládon is egy tételként szerepel a csomag.
A garancia érvényesítésének feltétele, hogy a vásárlástól számított 14 napon belül jelezzék a garancia-érvényesítési szándékot, és, hogy a terméknek legalább 80%-a meglegyen.
Fontos! A garancia csak a megvásárolt termékek árára vonatkozik, a postaköltséget sajnos ebben az esetben nem tudjuk megtéríteni.